החזר מס הכנסה » החזר מס להורים לילדים עד גיל 18

החזר מס להורים לילדים עד גיל 18

הורים, יש לכם ילדים שהם עד גיל 18 שנים? רשות המסים נותנת לכם הטבות במס הכנסה כך שתוכלו לקבל החזר מס הכנסה היותכם הורים לילדים קטינים שלא מלאו להם 18.

הסבר על החזר מס זה.

מה זה החזר מס להורים לילדים עד 18 שנים?

החזר מס או החזר מס הכנסה, הוא תקבול שמקבלים בחזרה ממס הכנסה בגלל סכומים ששילמתם יותר ממה שהייתם צריכים לשלם בשנת מס מסויימת. כאשר מקבלים הכנסות, משלמים מס הכנסה. אבל כאשר ההכנסות קטנות או יש שינויים או זיכויים, אפשר לקבל החזר על תשלומי מס ששילמנו יותר מדי.

החזר מס הכנסה בגין ילדים עד גיל 18 שנים, היא הטבה במס הכנסה שמגיעה לכל הורה שיש לו ילד עד גיל 18 וכלכלת הילד עליו. ההחזר מבוסס נקודות זיכוי במס, כך שמי שלא קיבל אותם כהוגן ושילם מס, יכול לקבל אותם בחזרה.

מי זכאי?

כל תושב ישראל, אשר יש לו ילד או ילדה החל משנת הלידה ועד גיל 18 שנים – זכאי להטבת המס. עבור כל ילד.

בזוגות נשואים, האישה מקבלת את ההטבה.

גובה החזר המס

סכום החזר המס מחושב לפי נקודות זיכוי במס הכנסה.

סכום ההחזר הוא לפי שווי של 1.5 נקודת זיכוי בשנה שבו הילד נולד, נקודה למשך 17 שנים וחצי נקודה למשך השנה האחרונה בה הילד הגיע לגיל 18. לכן ההחזר השנתי עשוי להיות כ-2,616 ש"ח.

איך לקבל החזר מס להורים לילדים עד גיל 18?

כדי שתהיו זכאים לתשלום החזר מס זה, אנחנו צריכים לדעת מהי ההכנסה שלכם, אילו הטבות במס קיבלתם, צירוף מסמכים מאמתים לגבי הילד ועוד.

לאחר מכן צריך להגיש את הבקשה להחזר אל מס הכנסה.

תוכלו לפנות אלינו על מנת לבדוק את זכאותכם ללא תשלום! בנוסף, נוכל להגיש עבורכם את הבקשה להחזר וגם לוודא אם יש סיבות נוספות שבגללן מגיע לכם החזר מס הכנסה.